torsdag, november 03, 2005

Havefesten, der gik amok

Hvor er det dog latterligt!! Nu er det ulovligt at skyde fyrværkeri af i andre måneder end december fordi der skete en ulykke på et fyrværkeridepot i Seest ved Kolding for lige et år siden!! HALLO - HALLO!!!! Hvad foregår der dog - hvor latterligt kan et folkestyre da gå hen og blive! Hvorfor skulle det dog forebygge en ulykke på et fyrværkeridepot, at jeg ikke må fyre lidt krudt af på min eller min kones fødselsdag. HALLO!!! Det var jo ikke det, der gik galt - eller er der noget, jeg ikke lige har hørt - at det i virkeligheden var en havefest i Seest, der gik amok, men at PET dækker over det, fordi det var en leder, derfra, der havde kikket lidt ddybt i flasken. HALLO!!!

Det har intet at gøre med ulykken i Seest, men med garanti er det Danmarks populistiske parti, der igen har fået vind i sejlene, for pensonisterne synes det larmer så meget med alt den fyrværkeri. "Og så er det ikke engang nytårsaften".

Jeg kan godt afsløre, at jeg ikke bare vil modsætte mig den regel, men også handle i direkte modsætning til den. I aften vil jeg sende en raket afsted og sende nogle gode tanker til Christiansborg. Heldigvis går politiet jo hjem klokken 16.00 i Hirtshals, så der sker ikke noget... men hvad så. Så må jeg sidde den af - så får jeg også mødt nogle nye mennesker. Fængselspræsten hvem det så end er gider jeg ikke snakke med.

Nu kan jeg ved siden af sognepræst, amatør croupier og trendforsker kan jeg også skrive småkriminel på mit visitkort. Jeg siger bare "Carpe Diem" gør jeg....

Ingen kommentarer: