lørdag, maj 26, 2007

Tanker før pinsen

De sidste to dage har stået i Z-ets tegn. Jeg har virkelig sovet og sovet og sovet... Tirsdag-aften var jeg til en ungdomsgudstjeneste i det fri.... og det var hundekoldt. Sad i blæst ... uhhh... og det sammensat med en eller anden bakteriet, som jeg vel er rendt ind i, så har jeg været så snottet og forkølet og træt. Så fedt at bruge sin fridag og sin lørdag bare på at ligge og bople.

Jeg håber jeg bliver ok rask til i morgen, hvor der er pinsedag... men I skal nok ikke regne med at jeg kan give den hele armen! Med mindre, at Helligånden (og to pandodiler) giver mig styrke til det. Hvilket jeg håber.

Ellers skal vi i biografen med gode venner... det glæder vi os til. Vi skal se den sønderjydske film, Kunsten at græde i kor. Af forskellige grunde har jeg ellers besvoret, at jeg aldrig ville se denne film, men nu glæder jeg mig faktisk til det.

Nå... nu vil jeg ind og øve min prædiken igennem... og så ellers komme på hovedet i seng.

Ingen kommentarer: