lørdag, august 30, 2008

Woody Allan

Det er da humor det her.... Jeg var på jagt efter teksten til en Jakob Haugaard-sang, hvor han synger "Jeg ved Woody Allan gør med briller, de dugger tit, når han er til fest". Ja, hvem kan ikke lige få brug for sådan en tekst?! Men i stedet for en parodi på skuespilleren og instruktøren Woody Allen, fandt jeg hjemmesiden for uddannet møbelsnedker Allan Kristiansen... og hans firma hedder? Jeps - rigtigt gættet! Woody Allan! Det er da bare morsomt!! Besøg hans hjemmeside her - tryk her... eller her.

Men ikke her! JEG MENER DET!!!! Hvis du trykker dér er det din egen skyld at du spilder en masse tid! Nu er du advaret!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

LOOOOOOOOOOOL!!! Du er en fjollegøj. Hvad har denne her badut-pastor nu fundet på tænkte jeg...
Den der alfe-webside, navnet på den minder mig om at jeg fik en video fra Asbjørn hvor hans hoved sad på en dansende alf..hvor lærer I alle de numre henne, nu må de godtnok lige stramme op på Pastoralen..

Knus og god orlov
Tanja