onsdag, februar 10, 2010

Bestikkelse?

Hmmm.... jeg fik et brev fra Danmarks Søndagsskoler, der har indsamlingsdag på søndag (hvor vi samler ind til dem). Brevet var en opfordring til at sige nogle pæne ting om dem... og så var der samtidig en flødekaramel, Toffee Big Ben, som straks røg ned i svælget på pastoren.


MEN jeg fik hurtig en dårlig smag i munden - ikke pga. slikket, for det smagte godt - men har jeg mon ikke gjort mig skyldig i som embedsmand at modtage bestikkelse??? UPS!!! Håber, at jeg hermed ved at stille mig op på en offentlig skriftestol, at jeg så dermed kan undgå en eventuel tjenestelig irettesættelse eller evt. endda også en tjenestemands sag :-(

2 kommentarer:

Bente Jørgensen sagde ...

ja, ja, jeg skal nok lade være med at irettesætte dig, men hvorfor tror du de sendte en flødekarmel med i brevet?

Kim sagde ...

jeg tror de sendte en flødekaramel med, for at friste sarte sjæle...
Men det havde været noget grumme noget, hvis jeg var blevet lovet en omgang pølser nede i Hirtshals Grillen...