torsdag, september 16, 2010

Stor glæde i præstegården

Jeg må nok indrømme, at jeg har været rigtig dårlig til at skrive her i min dagbog på nettet... der er andre mere private medier, der har ovetaget her... så den her er trængt lidt i baggrunden.

Men jeg vil da ikke undlade at fortælle, at vi her i præstegården i Horne er blevet begavet med den dejligste lille dreng. Navnet på purken holder vi forløbigt for os selv (træls ikke), men det skal nok komme frem.... men jeg kan fortælle at han


- er født mandag den 6. september klokken 14.27

- ved fødslen var 3700 gr og 54 cm. lang

- er elsket vildt og inderligt af sine forældre og ikke mindst af den stolte storebror.

Billedet til højre er taget fra den 6. september, hvor junior er 5 timer gammel og Josva kun har set ham et par minutter... men straks skulle lillebror have det bedste stykke legetøj!

Ingen kommentarer: