tirsdag, november 13, 2007

Sørgeligt

Valget er slut nu... men det er ikke derfor, at jeg skriver, at det er sørgeligt. Nej, tillykke til regeringen og god vind fremover. Nej, jeg ser mere på "De nære ting". Jeg synes faktisk det er sørgeligt, at det i dag var næstsidste gang, at jeg havde minikonfirmander. Vi afslutter dette års minikonfirmander ved gudstjenesten den sidste søndag i kirkeåret - og så er det farvel til en masse dejlige børn! I går var der faktisk nogle, der spurgte om vi ikke kunne fortsætte... hmm... og som noget nyt, så var det endda drenge, der sagde det.

Sikke en kontakt at smide på jorden... er det ikke uanstændigt? Her er et billede fra i dag - Annette fortalte på en spændende måde om Zakæus. Selv dem, der sagde: Det gider vi ikke høre noget om, var med. Tillykke Annette!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for dette, Kim. Hilsen mig