mandag, marts 31, 2008

Aldis redningsveste

Ville jeg tude købe en redningsvest i Aldi?
Det bliver nok ikke aktuelt, men jeg kunne alligevel ikke lade være med at tænke tanken her, da jeg så, at man kunne købe redningsveste på tilbud i Aldi. Jeg har ikke noget imod Aldi, men på den anden side set, så er det ikke den første butik jeg vil vælge. Men man kan købe mange spøjse ting, og altså også redningsbåde og redningsveste. Jeg vil gerne høre jeres mening: Vil du købe en redningsvest i Aldi? Altså ikke sådan rent principielt, men sådan rigtigt! Et er, at computeren måske ikke virker, som du køber i Aldi, for den kan du jo bare bytte... men en tilbudsredningsvest i Aldi... ja, i det øjeblik man finder ud af at den ikke virker, så kan man måske ikke bagefter få den byttet. Så lad mig høre - hånden på hjertet: Vil du købe sådan en, hvis du stod og manglede en redningsvest?


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Kim. Næh, jeg stemte "nej", fordi Aldis spotvarer svinger meget i kvalitet. Og med livet som indsats, skal jeg ikke nyde noget af sådan en vest..

Forresten mht. deres computere og elektronik, så var der et tvprogram forleden som afslørede, at ved fejl og mangler i varen, smider de bare kunden videre til producenten. Så står man selv med aben og besværet med forsendelse af varen osv. De påtager sig ikke altid ansvaret og kontakten til producenten indenfor garanti-perioden. Svag kunderservice!! Det siger lidt om, at det kan også blive FOR billige varer, når servicen tilsvarende falder nedad...

- Tanja