søndag, juni 14, 2009

En bekendelse...

Ja, her kommer så en bekendelse. Jeg skal ind og se den nye Terminator-film! Det er ikke bestemt, hvornår... men det er bestemt at jeg vil. Den ser bare så spændende ud.

Ja, man skal sikkert være lidt af en nørd for at gide se det... men jeg er jo også sådan en science fiction-nørd. Har det et eller andet med fremtiden at gøre, tilsat lidt robot eller rumskib, så er jeg solgt. Som barn sad jeg i en hel spillefilms længde og så en tysk film, "Sein Freund der Robotter" bare på grund af at den handlede om en robot, der lignede et menneske. Der var altså ingen vilde stunts og computergrafik, bare en mand (skuespilleren David Morse), der var en robot. Og så sad han og diskuterede etiske spørgsmål med en kvinde (som jeg husker den). Og jeg kedede mig bravt - men den handlede om en robot. Ja, jeg tror faktisk, at jeg har den liggende på VHS hjemme i Odense.
Og ja, så er jeg også fan af Star Wars - har haft stort set alle de legetøjsfigurer, der fandtes, og som nu er blevet samleobjekter (bare jeg dog havde beholdt dem).

Men der er et eller andet over Terminator-filmene. Og nu er der kommet en ny... og den skal jeg se. Er der nogle, der vil med??? Nogle, der vil hæve sig over at være for intelektuelle, og måske hellere vil se film som "Dear Wendy" eller franske rødvinsfilm? Jeg er med...

Ingen kommentarer: