tirsdag, juni 30, 2009

Sidder her og funderer....

Det er jo snart ved at være tid til årets En sommeraften på Hellehøj - nummer 6. Det plejer at være en rigtig skøn aften, og det ser ud til at der også denne aften bliver et sommervejr. Jeg håber naturligvis, at der kommer en masse mennesker...

Men hvad skal jeg så give disse mange mennesker af "åndeligt føde". Vi serverer pølser og kaffe og folkedans, men hvad skal præsten fortælle dem? Hmm... jeg overvejer lidt om jeg kan finde et eller andet fra Michael Jacksons sange og knytte et eller andet til. Lige nu drejer mine tanker sig om "The man in the mirror" - den kunne man måske godt knytte lidt opbyggelige ord til. Eller hvad med "Heal the world"?

Nå ... men det er bare vigtigt for mig, at det er noget fornuftigt og ikke bare noget tyndt vås. Så hvis du beder, dig der læser dette... så smæk lige en bøn op til Gud, om han vil give mig et ord fra ham til folk, og at folk må være åbne overfor de ord!

1 kommentar:

Hans sagde ...

Lidt inspiration fra Højruphus....

http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/329303:Kultur--Michael-Jacksons-sange-om-Gud