mandag, september 26, 2005

Mandag-morgen og dagens tre afsnit

Jeg synes at mandag morgen er lidt speciel - jeg forsøger altid at få lagt en masse aftaler mandag-morgen, for så er man i gang helt automatisk. Men gør jeg ikke det, så er det svært at få at få sig selv skubbet i gang. Så skal man lige have en kop kaffe, så skal man lige læse en enkelt artikel, så skal man lige læse næste prædiketekst igennem, så skal man lige... lutter sådanne småting, som bare fylder tidsmæssigt, men som sjældent bringer konkrete resultater. Sådan en dag er i dag... nu skal jeg en masse "personlige" ting - jeg har egentlig et princip, der hedder, at dagen består af to afsnit: morgen, eftermiddag og aften - og jeg må kun arbejde i to af disse tre afsnit. Det er svært at få det princip til at blive til virkelighed... måske udvides det endda også, så det også hedder: Efter natmaden.

Nå - jeg vil ud og hente lille Magnus-dreng - den har været i pension fra i går morges... spild af penge egentlig, fandt vi ud af , for så længe skulle den heller ikke have været alene hjemme. Men nå... så fik den da selskab de timer.

Ingen kommentarer: