fredag, december 16, 2005

Nytårsprædikenen er i hus

Jeg begynder bagfra i min prædikenforberedelse, så jeg startede med prædikenen til den 1. januar. Jeg har haft lidt kvaler med den og synes ikke jeg har fået noget helt ordentligt endnu, men jeg må vende tilbage til den senere. Nu skal jeg have skrevet prædikenen til 2. juledag - det er den hårde tekst om ikke dem/os, der ikke kendes ved Jesus overfor mennesker.

Det er træls, at jeg har brugt så meget tid bl.a. på den nytårsprædiken - i mandags havde jeg så god tid, men nu er jeg begyndt at få lidt småtravlt, så jeg er nødt til at bruge hele min friweekend på prædikensskrivning. Det havde jeg bestemt ikke regnet med.
Jeg glæder mig til næste uge, hvor vi skal i teatret og hvor vi også skal til Ålborg med nogle gode venner og julehygge med glögg!!!!

Ingen kommentarer: