lørdag, december 03, 2005

Lørdags-arbejde

Denne aften står på arbejde - for fuld skrue. Der er godt nok Olsenbanden i fjernsynet, men Judith arbejder ovenpå med sin eksamensopgave, så jeg gider ikke bare sidde alene og kigge i tossekassen. Så jeg har kastet mig over prædikenen til næste søndag - den 3. søndag i advent. Måske bliver det noget med åndelig vækst - det synes jeg kunne være spændende, hvis jeg kunne sige noget om det.

Ellers er det en stille og rolig weekend - det er hundekoldt i præstegården, dels vil vi gerne spare, men så er det kolde vejr også kommet til nordjylland. Heldigvis er det meste af sneen væk, men til gengæld er det glat og vi er ved at vælte hver eneste gang, vi er afsted på gåtur med vovsen.

Der er ikke så meget at fortælle om her fra præstegården - livet går sin stille og rolige gang, der er en masse at lave, så tiden flyver alligevel afsted. Jeg har tre regulære prædikener til resten af året - hvis jeg er heldig får jeg lavet et skelet til en af disse i aften.

Ingen kommentarer: