lørdag, juni 09, 2007

Smukt vejr

Sikke dog et smukt vejr, der præger Danmark i dag.... og det er i dag, at jeg skal spise kage og finde ud af hvem, der har lavet den bedste kage i Horne. MUMS!!! Det foregår på det grønne hjørne overfor Købmand Claus, der er den anden smagsdommer.

Ellers nåede jeg ikke afsted for at holde tale om hvem Jesus er - som er omtalt tidligere i denne uge. Der var simpelthen for mange, der havde givet udtryk for, at de ikke kunne komme... så derfor aflyste man. Det synes jeg simpelthen er sympatisk i stedet for at man holder fast på, at man bare uanset hvad skal holde mødet. Også selv om der ikke kommer særlig mange.
Det er selvfølgelig trælst, at der ikke ville komme så mange, men når det nu er fakta, så... hatten af for den beslutning.

Og taleren synes også det var hyggeligere at sidde og grille og lave bål end at holde tale, så intet ondt ord herfra.

Det skulle da gå i retningen af de folk, der har lavet et fodboldspil, hvor det gælder om at være dommeren ved den famøse Danmark-Sverige-kamp, som blev afbrudt pga. vold. I spillet kan man skyde bl.a. voldsmanden, der trængte ind på banen... godt nok kun med det røde kort. Jeg synes lige det er at puste til en ild, der i forvejen er for opreklameret. Nå, men I kan finde den her - jeg fandt den på TV2s hjemmeside. Tryk her.

Ingen kommentarer: