lørdag, september 13, 2008

Lørdag aften - gaab!

"En buddhistisk munk uden navn, der er ekspert i kampsport, rejser rundt på Jorden for at beskytte en gammel skriftrulle, som rummer hemmeligheden om evigt liv" - sådan lyder det eneste på de to danske tv-kanaler, som er bare lidt interessant eller spændende. Og det er ærligt talt foruroligende kedeligt! Og så er der også en musikquiz for hele familien... undskyld, men hørte jeg lyden af kæber, der gaber af led!?

Der kommer jo aldrig noget fredag-lørdag-søndag, der er værd at bruge tid på. Godt at man ikke er tvunget til at tænde for fjernsynet - så hellere sidde og tælle stavefejl i Hirtshals-Bindslev-avisen ;-)

Men fortsat god weekend... find et godt spil frem og lav et aktivt modspil til fjernsynet!$

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Kim

Jeg vil bare høre om du har en privat mailadresse, som jeg må få, da jeg har noget babytøj fra Malene til Jer, som jeg gerne vil aflevere tilbage?

Hilsen Bente Jørgensen