tirsdag, september 16, 2008

Pigen, der legede med ilden

Selv om jeg havde lovet mig selv, at jeg ikke ville læse den, så kunne jeg ikke dy mig, da jeg fandt den til 69 kroner i Kvickly. Stieg Larssons "Pigen, der legede med ilden". Nu er der cirka 150 sider tilbage, og jeg synes egentlig, at det er spild af tid at læse den. Selv om jeg ikke brød mig om del et af triologien, så synes jeg dog, at der var et vist drive i den... det er der ikke i denne her. Man skulle frem til side 222 før, der virkelig skete noget.
Nå - jeg glæder mig til at få den læst færdig, for jeg har en anden, der allerede er købt, og som synes bedre skrevet... og som også har en gulerod foran mig, nemlig at jeg ikke tror jeg kan lære noget af den... og det er vel ikke så ringe endda. Hvilken bog er det? Ja, det gider jeg ikke fortælle endnu, du må vente til jeg gider fortælle det.. he he - for jeg er jo så utrolig vigtig, at det betyder noget for dig, at vide det.
Godnat.. jeg er vist lidt overtræt - har heller ikke sovet middagssøvn i dag, og sov kun til klokken 8.00!! Så hvordan jeg holder mig vågen her på dette fremskredne tidspunkt på en sådan udmattende dag, hvor største anstrengelse var en tur i Føtex, ja, det er mig en gåde.

Ingen kommentarer: