tirsdag, september 30, 2008

Opmærksomhed fra Patrick K. W. Chan!!

I går fik jeg ikke bare en mail fra min gode ven Patrick K. W. Chan (som jeg ikke kender), nej, jeg fik to! Ja, og det var endda ikke bare en mail, nej, det var en opmærksomhed. Kan være I kender ham... jeg gør ikke. Har egentlig en fornemmelse af, at brevet er oversat af en computer, for vel forstår man budskabet, men det er noget kringlet skrevet... men hvad siger I? Er det her vejen frem til millionerne for mig?

Jeg er Mr. Patrick KW Chan administrerende direktør & Chief Financial Officer for Hang Seng Bank Ltd, Hong Kong. Jeg har en lukrativ forretning forslag af fælles interesse til at dele med dig, det indebærer overførsel af en stor sum penge. Jeg fik din henvisning i min søgen efter en, der passer til min foreslåede forretningsforbindelsen. Hvis du er interesseret i at arbejde med mig kontakte mig via min private e-mail (chanpathk@yahoo.
com.hk) for at få yderligere oplysninger

Din tidligst svar på dette brev vil blive værdsat.

Med venlig hilsen,

Mr. Patrick Chan

Ingen kommentarer: