onsdag, oktober 26, 2005

Religion og politik

Uhhh... jeg hygger mig. Jeg er ved at komme mig over min svære forkølelse, men min hoste har jeg fået lov at beholde lidt. Det er da også for kedeligt ellers at skulle være stille meget af dagen, her når Judith er i Århus. Nu har jeg både Magnus-drengen og min hoste til at holde mig aktiv og flå præstegårdens stilhed fra hinanden, som forhænget i tempelet!! Np, nu er jeg vist ved at være en kende for træt... må hellere komme ud med Magnus-drengen på dennes aftenstur. Det plejer at være rigtig hyggeligt.

Nå ja... jeg kom væk fra, at jeg hyggede mig - jeg sidder netop og laver et radioprogram til "Kirkeligt Forum" til den 15. november med overskriften "Religion og politik". Det er vanvittigt spændende at arbejde med. Jeg har støvet en Ole Wæver frem på nettet - han er vist rigtig nok, og skulle være phd. og professor i noget så flot som international politik ved Institut for Statskundskab ved Københavns Universitet. Han er vist ikke helt forkert på den....
Dem af jer, der ikke har mulighed for at høre mine rabiate tanker live kan altid downloade dem, når jeg får smidt dem op på MIN NYE HJEMMESIDE!!!

God nat små venner på nettet - og især til jer små grønne mænd! Jeg ved I er dér!

Ingen kommentarer: