tirsdag, oktober 18, 2005

Træt, men god oplevelse

I dag var jeg til KFS´ lejr, discipeltræf for at holde to seminar om Kaj Munk og hans tanker og tro. Det har været et kæmpe arbejde at få det centrale frem og på en måde, som havde en lille chance for at fange folk. Om det lykkes ved jeg ikke.
Jeg kom for sent i gang med forberedelserne, så jeg sad til klokken 3 i nat og lavede kopier og powerpoint-show... så jeg kan godt mærke, at trætheden er ved at melde sig. Men det var en rigtig god oplevelse - også selv om de 6 personer, der havde meldt sig til det sidste seminar, at de ikke mødte op, men på den anden side set, så var det godt lige at få lidt ekstra tid. Jeg har en del arbejde, der skal ordnes inden jeg kan gå til ro i aften, så mon ikke der er arbejde til klokken 0.00? Godt at jeg ikke skal op i morgen og have konfirmander også, men at de har efterårsferie.

Ingen kommentarer: