søndag, oktober 23, 2005

Øv... forkølet og småsyg


Øv, øv, øv! Jeg har de sidste to uger hostet og været træt, men i dag føles det pludselig som om at jeg endda har feber. Jeg gider ikke lige checke det, for så bliver jeg bare mere syg... sådan er jeg nu engang.
Træt i hovedet og ryg - hoster som om jeg fik betaling for det - mere dvask end jeg plejer at være. Jubii!!! Jeg gider ikke være syg, det er simpelthen spild af tid. Nu vil jeg lige tage en slapper i aften, men ellers klø på fra i morgen af igen. Det er godt med en deathline for kroppen, så den har noget at forholde sig til. Den får i aften og så nix weiter, den skal vide hvem, der bestemmer over den.
Vi skal i aften se Nils Malmroses film "At kende sandheden" - den har vi lånt af nogle gode venner her i byen. Så tak for det - eftersom det jo nok er dig, der er den eneste, der læser dette. Håber store H er ved at blive raske igen... jeg føler mig ikke så ensom i min ophøjet sygdom, når jeg ved, at jeg i hvert fald ikke er den eneste i Horne, der er sy pt.

Nå - jeg fandt dette billede, som nemt kunne have været mig - det er det dog ikke. Jeg føler dog at jeg har meget til fælles med ham... dog ikke bamsen.

Ingen kommentarer: