tirsdag, januar 10, 2006

Hvad siger I så?

Det er mandag (sådan da...) og jeg har skrevet en prædiken til søndag den 5. februar!!! Hold da fast... det er da bare for vildt, hva? Bid lige mærke i at vi altså skriver den 10. januar klokken lidt over midnat, og så har jeg allerede skrevet en prædiken til først i februar (af mærkelige grunde er den første post, jeg sendte lidt over midnat, ikke kommet i min dagbog).
Det er en prædiken, der nok ikke bliver holdt, men bare sendt til Ålborg Stifts hjemmeside, som har spurgt mig om jeg vil levere en prædiken. Selve den 5. februar er kyndelmissegudstjenesten, så der vil jeg nok ikke bruge denne prædiken, da der skal være et andet tema med lys end det, der er tekstens tema. Sp jeg finder nok en anden tekst at prædike over end den, der egentlig er dagens. Nå - nu vil jeg ud og gå en lille tur med vovsen og så ellers komme i seng.
Dagen i morgen byder mest på skriftligt arbejde. Jeg skal have lavet et lille oplæg til Evangelisk Alliance - men det skal være meget kort, da vi jo ikke er samlet om at lytte til en prædikant, men at vi er samlet om at bede. Det andet må vi gå til en anden gang. Så maks 10 minutter... maks! Så skal der ellers laves en oversættelse af en artikel fra "Åbne Døre". Nå... vovsen er ved at få våde øjne - nu vil den ud! God nat!

Ingen kommentarer: