fredag, april 07, 2006

Spørgsmål til læserne - Ann Marker

I kender nok den gæve jyske pige, Ann Marker fra Danmarks Radio. Hun er vejr-pige og fortæller gerne og glad om vejrets finurligheder (dog skal hun efter ferien begynde i Viden om, og det er træls alt den stund, at jeg ikke ser de programmer.
Men hvor kommer hun fra? Vi har nemlig en uoverensstemmelse, som jeg gerne vil have løst: Hvorfra kommer hun? Hjælp mig - skriv en lille note her på siden! Tak!!! Jeg kan ikke finde noget på nettet.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Her får du svar på dit spørgsmål fra kilden selv;0)
jeg er født i Åbenrå, opvokset i Tommerup- Høruphav- Strib- Vejle-Rungsted og Esbjerg, deraf den sammensatte accent. Venlige hilsener Ann

Kim sagde ...

WAU!!!! Jeg er meget beæret over at have haft besøg af dig, Ann!!!

Tak for din hjælp - jeg vil gå videre med min viden.

Du har godt nok noget af en blandet geografisk baggrund - jeg glæder mig over at se, at du har været på Fyn en omgang. Selv kommer jeg fra Odense, så det er jo ikke så langt væk fra Tommerup.

Tak for hjælpen - og jeg er desværre ikke begyndt at se "Viden om" endnu på trods af dit skifte...vores DR2-antenne er ikke af de bedste. Men vi så din udsendelse om Æbleø - et dejligt sted!