søndag, august 06, 2006

Så er jeg tilbage igen!!!

Så er din egen webpastor igen tilbage på sin hjemmeside efter ferielukningen og sure udfald. Det er dejligt at være tilbage igen - jeg har rent faktisk savnet at skrive mine små udfald og overfald ned på denne side... ak ja - hvad der begyndte som en lille spøg er stadigvæk en lille spøg. Men utroligt at der er i dag siden 14. juli har været 55 NYE besøgende inde på siden her og det selv om at der egentlig ikke er noget at se eller læser af nye ting i den periode. Jeg fatter det ærligt talt ikke - jeg synes jeg lever et enormt kedeligt og trivielt liv, men alligevel hænger folk ved min dagbog som fluer om en ... ispind. Men I er da velkommen - sådan skal det da heller ikke hedde sig.
Jeg vil fluks kaste mig over en boganmeldelse - jeg afsluttede i sidste uge læsningen af Martin Krasniks "De retfærdige", så mon ikke den er en anmeldelse værd.

Ingen kommentarer: