søndag, juli 16, 2006

Til dig!!!

Siden i fredags har der været alt for stor aktivitet på min hjemmeside!!! I har simpelthen besøgt den selv om den er ferielukket... og ja - det er DIG jeg tænker mig. Jeg har gemt din IP-adresse og så får du ørene i maskinen, når jeg kommer hjem!
Jeg troede jeg kunne lægge mine prædikener ud og skrive i min dagbog UDEN at folk kom og læste med, men nej... på trods af ferie sidder I og surfer på nettet. Så nu ser jeg mig altså nødsaget til helt at droppe mine små skriverier på siden... og det kan du takke dig selv for.......

GOD SOMMER

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Av, hvor følte jeg mig altså truffet dér!
God ferie!

H

Kim sagde ...

Det var godt at du følte dig truffet, men hjalp det?! Slukkede du computeren og smed et par pølser på grillen?
Ak nej.... ak nej!!!