lørdag, juni 25, 2005

småtanker om tidens brug

Bruger vi egentlig tiden rigtigt? Eller er det andres dagsorden, der sætter vores dagsorden og altså den måde, vi bruger vores liv på?
Hvor ville det være rart at have en overordnet plan over alting - årsbasis, eller månedsbasis. "I år vil jeg..." - "denne uge er ikke fuldendt, hvis jeg ikke....". At jeg selv er med til at sætte dagsordenen i stedet for at blive skubbet/hevet/flyder frem og tilbage... eller til siden. Hvordan går vi det... eller hvordan gør jeg det? Og hvad skal det være?
-----------------------------
Jeg har småondt i maven - måske har jeg spist for meget vandmellon!! Magnus har ondt i sit højre forben og humper rundt og kan ikke støtte på det. Det er rigtig syndt for ham - og i morgen skulle han ellers have været til "eksamen" for at kunne gå videre i hundeskolen, men det er ikke godt, at gøre det med et dårligt ben (det kunne blive værre, hvis det ikke får den ro det skal have).
I morgen er det så søndag igen... jeg har ikke det store lyst til at gå i kirke og på prædikestolen - jeg er træt. Og har ondt i maven.... men det er som sagt nok vandmellonens skyld. Og jeg kan nok efter en nats søvn se anderledes på det.

Ingen kommentarer: