onsdag, juni 01, 2005

Svaret var: Nej!

Næh... man kunne åbenbart ikke skrive en prædiken om tirsdagen. Det meste af eftermiddagen gik medat formatere harddisken og lægge alle programmer og tekster, musik og hvad ved jeg ind på computeren igen. Og så virkede skidtet alligevel ikke helt efter hensigten, så jeg skulle have fat på Kirkeministeriets IT-kontor for hjælp her i morges. Sad i telefonkø i 25-30 minutter. Det er det, man skal regne med sådan en ventetid tager. Selve vejledningen tog kun 5-6 minutter, så det var ganske hurtigt. EDB.damen overtog bare computeren via internettetog lavede de nødvendige ændringer og så virkede. Fejlen skyldes en programeringsfejl på den CD-rom, som jeg havde fået udleveret....
Ellers er dagen ved at være slut nu. Sidder og børste tænder, imens dette skives. Jeg få skrevet prædikenen færdig i morgen formiddag - har lavet et godt forstudie og nogle gode noter. Jeg tror faktisk det bliver en rigtig god prædiken - en med et budskab og bid i.

Ingen kommentarer: