onsdag, juni 29, 2005

Nattevandring

Efter en dejlig aften blandt rigtig gode venner gik vi en kort aftenstur. Min kone og jeg (samt vores lille vovse) var en tur ude på en mark bag ved præstegården. Derfra har vi udsigt ned over Hirtshals og Jammerbugten og Tanisbugt... samt det store vidstrakte hav med en del store skibe.
Det var bare dejligt at gå dér og se alle de mange forskellige farver, der udspiller sig på natte-himmelen - det bliver jo aldrig rigtigt mørkt heroppe. Ja, selv havet lyser mørkeblåt. Gud har virkelig været genial, da han skabte jorden i dens mangfoldighed. I filmen "Et smukt sind" mener en af hovedpersonerne, at Gud må være maler med alle de farver, han har brugt i sit skaberværk. Det må jeg give hende ret i... sikke farver og sikke en natur.
Bare lige lidt tanker inden jeg smutter til køjs - sådan en oplevelse skulle bare ud på en eller anden måde.
Jeg fik taget lidt billeder med vores nye digitalkamera.... måske kommer de op på siden en dag.

God nat....

Ingen kommentarer: