fredag, februar 17, 2006

Nu sneer det igen!!


Det er simpelthen utroligt, at det sneer hele tiden her i Danmark. Nu troede jeg egentlig lige, at der skulle komme forår, men nej, da vi så vågnede i morges var det jo hvidt udenfor og det småsner stadigvæk lige nu (as I write). Billedet er taget fra Judiths kontor klokken 11.21 i dag.
Jeg havde ellers en forrygende aften i går på Horne Ungdomsskole - der var det, de kalder for "Mafia-uge". Dvs. fra tirsdag til torsdag aften render de rundt og leger mafia-folk fra 30-erne. De skal skyde hinanden, lave dæk-forretninger og falske regnskab, som dog alligevel skal stemme.
Jeg skulle så spille Clive Jameson - en virkelig bad guy, som alle burde frygte, for jeg var let på aftrækkeren. Men jeg fik ikke rigtig brug for at skyde nogen, for alle folk flygtede fra mig. Lige meget, hvor jeg gik, så lød råbet foran mig "Han kommer nu" og så "løb" en sky af væk fra mig. Folk VAR virkelig ræddselsslagen for mig - en pige stod simpelthen og skreg i vilden sky, fordi jeg kom. Folk gemte sig bag døren, hvor de nærmest ikke turde trække vejret. Ingen turde komme i nærheden af mig - og det var nok også derfor, at den eneste måde de kunne dræbe mig på var at springe en bombe... og det gjorde de så! Det var vildt, at de var så meget tændt på det - de var helt inde i spillet! Godt gået!
Men ellers er holdet fra Nigeria kommet hjem (sådan da) - det bliver spændende at høre om deres tur.

Ingen kommentarer: