torsdag, februar 09, 2006

Nyt fra Nigeria

Hans Wendelboe har her lidt over 17.00 været i DR-nord i et interview fra Nigeria. De har det godt og mærker ikke noget til konflikten selv om størstedelen af Nigeria er muslimsk. Det glæder mig at høre - de er meget i vores tanker og vores bønner både af den ene og den anden grund. Det lyder også til at det virkelig er en tur, der kommer til at flytte nogle brikker hos dem.
Men man må da også sige, at de er komme til et land med gang i den. Dels det med Muhammed-tegningerne, men Nigeria er også de første land i Afrika, hvor der er fundet fugleinfluenza! Og det er os, der overvejer at sende Judith til Nigeria - så får jeg da hele hendes familie på nakken!
Ellers sner det vildt her uden for og det er rigtig glat udenfor, så jeg blev hjemme fra hundetræning - øv! Jeg havde egentlig glædet mig til at få lidt mere skik på Magnus.

Ingen kommentarer: