torsdag, februar 02, 2006

Farvel til Horne Ungdomsskole

Så sagde vi farvel til Horne Ungdomsskole, der for 1½ time kørte fra skolen i retningen af Nigeria. Et hold på "Horne eXplore", der har forbererdt sig til den her tur lige siden sommerferien og som nu skal ned og have deres livs oplevelse og sikkert også kulturchok. Vi be´r til at de må få en god tur og at de må få meget mere med sig hjem end de havde regnet med.
Der er også to gode venner fra vores Hanning-tid, Annie og Kaj. De har jo været missionærpar netop i Nigeria, så de kender spog, kultur og en masse mennesker. Og så har Kaj været lærer på Sædding Efterskole og har (synes jeg) et godt tag på de unge... det har Annie nu også. To herlige mennesker. Ja, og så er "Store H" også taget med... så hvor skal vi nu hænge henne de næste fredag-aftner??? Det har han nok ikke tænkt på!!

Nå - men god tur.... og vi ses!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Kim.
Jeg kender dig ikke, men jeg kommer oprindeligt fra Hanning, hvor du har været præst. Mine svigerforældre Astrid og Hans Mortensen og min far Kristian Kruse kender du måske.
Jeg er desuden leder for Afrika InTouch og har fulgt Horne Explorer i Nigeria - og haft lidt med projektet at gøre. Nu er jeg ad omveje endt på din blog og opdager, at du er præst i Horne. Det glæder mig! Jeg har hørt meget godt om dig!
Mange hilsener Tina Kruse tina@afrikintouch.dk