tirsdag, marts 28, 2006

Fint område (anden kursusdag)

Jeg har netop været en tur ude og gå en tur i området omkring kirken og refugiet - det er egentligt et flot sted. Træls, at det ligger så afsides, for så kunne man bruge det noget mere, for det lyder til at kunne danne nogle gode rammer om studier og afstressning.

Hernede er der overhovedet ingen sne.. .det er utroligt, når jeg netop er kommet fra en landsdel, der er pakket ind i sne - ingen sne overhovedet. Som bevis kan jeg peget på dette billede, som jeg netop har taget af kirken.

Jeg glæder mig til næste pogrampunkt - det første her var ikke det store, men heller ikke at foragte. Der var ikke noget nyt på sin vis, men banen blev kridtet op til dagens anden foredragsholder Preben Kok fra Vejle... ham glæder jeg mig vildt meget til at høre. Han har gjort et stort indtryk på mig på pastoralseminariet - som den eneste (som I kan høre er jeg utrolig kritisk overfor det, jeg bliver udsat for undervej) . Han skal tale om sjælesorg i forbindelse med selvmord. Det bliver spændende, for det er jo virkelig der det kradser på. Man kan sige, at formiddagen har kridtet banen op - her er problemet. Nu håber jeg, at eftermiddagen vil give os nogle redskaber til hvordan vi så løser det problem.
Ellers var det i går, at Judith og jeg har været gift i 7 år og i dag er det så 8 år siden at vi blev forlovet. I morgen er det så 9 år siden, at vi blev kærester. Det er bare vildt som tiden går... 9 år som kærster!
Nå - jeg når vist ikke at få den "lille en på øjet", som jeg ellers havde håbet at få. Der er undervisning om ti minutter - så jeg må sætte min lid til til kaffen.

Ingen kommentarer: