tirsdag, september 05, 2006

Efterårets glæder

Efteråret er fyldt med glæder, en af dem er forkølelser... og en sådan en har slået følgeskab med mig. Jeg vågnede i morges - "Godmorgen, her er jeg!". Morgenturen med Magnus gik med et kop varm kaffe og så ellers et nys pr. andet skridt. Og nej, jeg overdriver ikke... det var vanvittigt som jeg nøs.

Vi var en tur over hos regnskabschefen for Horne Sogn - hyggeligt, men lige lovligt mange tal! Så godt, at jeg har Judith til den slags!!
Vi fik også lejlighed til at se deres billeder fra deres tur til Malta... vi har været på Malta før, og hvor ville vi dog gerne igen afsted. Jeg kunne godt tænke mig sådan et halvt år med orlov og så bo på Malta - studere kirkehistorie f.eks. Men det er nok bare en utopisk drøm.

Nå... om en halv time, når kontortiden er overstået her (telefonen kimer også i dag), så er det afsted ud og lave havearbejde... snøft... men det er jo fint vejr til det, så kan jeg lige så godt få givet et ordentligt ryk.

Ingen kommentarer: