tirsdag, september 12, 2006

Kennelhoste

Vores lille vovse Magnus har fået kennelhoste (se mere om sygdommen her). Så den er på pencilinkur - men hvor er det syndt for den. Den render rundt og hoster nærmest hele tiden - og virker som om at den har noget galt i halsen. Også om natten kan den ikke få ro. Nå, den kan tage fra nogle få dage til uger inden den er raske. Håber den snart bliver rask- både for den selv, men også for os og vores forskellige planer i fremtiden.
Jeg begyndte i går første del af merkonomuddannelsen - ledelse i praksis. Judith skal helt sikkert bruge den i sin videre arbejde, jeg tager det mest for at holde mig selv i gang, men naturligvis også for at kunne bruge det i arbejdet som præst. Det foregår helt i Ålborg, så der er jo en del køren frem og tilbage, men når de ikke har nok tilmeldte i Hjørring eller i Frederikshavn, så er der jo ikke andet for end at tage til Ålborg.
Vi var til første undervisningsgang i går - og det virker ret lovende. Så hvor andre går til dans som par, eller kortspil eller sang... jamen, så tager vi en uddannelse.
Desværre bliver der en række aflysninger af andre arrangementer, som er placeret om mandagen - det er nødvendigt at komme til undervisningen og helt gratis er den heller ikke. Så har jeg en aftale med dig en mandag aften, så kan du snart regne med at have mig i telefonen.

Ingen kommentarer: