torsdag, september 21, 2006

Morgengrynt

Søvnen og trætheden sidder staddigvæk i øjnene - jeg valgte her i morges at spise morgenmad foran computeren for lige at blive updatet om de nyeste nyheder, og så om muligt også med det samme at få gennemtænkt lidt til prædikenen. Teksten er om Martha og Maria - de to søskende, hvor den ene laver mad og gør klar til Jesus, og hvor den anden bare sidder og lytter til ham.
Jeg får nok ikke produceret det store inden jeg skal ind og have konfirmander... er for træt til det.
Det har været en noget turbulent uge synes jeg - ikke at der er sket mange ting, men de ting, der er sket har krævet en del af øverste etage og af hjerteregionen. Jeg glæder mig faktisk til at kunne lægge den bag mig og holde weekend. Det kan jeg klokken 16.00.... weekend here I come!

Ingen kommentarer: