mandag, oktober 23, 2006

Som tiden dog går

Er det bare mig, der har det sådan, men fosser tiden ikke bare afsted? Det er jo lige til at blive helt deprimeret af - det er allerede 23. oktober i dag... hvor er oktober blevet af? Forsvundet - borte... så er vi snart inde i november, og skal til at forberede os på december med al dens advent og juleting... og så kommer december og suser igennem os.... så hedder det 2007 - jeg fylder inden vi når at blinke 32 år.
Nå - jeg vil vakle ud med vovsen, så den kan få tisset af for natten. Vi har lige spist aftensmad (vi spiser altid sent aftensmad mandag) - menuen stod på hotdogs, og jeg fik lige klemt en vidunderlig øl ned (mums... det var hvad jeg fortjente, synes jeg).
Så I ellers udsendelsen med Mads Nygaard - Horne-forfatteren. Den var på DR2 i går (kan ses på DRs hjemmeside gratis). Fantastiske fortællinger - hedder den fede udsendelse, hvor han skulle skrive en novelle på tid - 4 uger. Den er et klik værd - har du svært ved at finde den kan jeg nok lave et link her på siden... så smid en besked under "comments".

Ingen kommentarer: