mandag, oktober 02, 2006

Mandag morgen...

Så er det igen blevet tid til at begynde en ny arbejdsuge - og lige som den sidste uge ser den ikke ud til at give meget tid til fordybelse og læsning. Træls, men sådan er det jo nok bare.
Jeg er lidt spændt på om jeg kan få videoen til at virke over i menighedssalen - ja, selve videoen er gået død, så jeg har slæbt min egen derover. Men så er der også forbindelsen mellem videoen og videoprojektoren, som jeg ikke rigtig kunne få til at passe sammen. Når der er gjort rent i salen, så vil jeg smutte over og se om jeg kan få styr på det.
Jeg skal også have lavet kopier af kirkens videobånd til DVD - det kan ikke betale sig at købe en ny video nu, hvor den gamle er gået i stykker. Det vil være skørt at investere penge i video, der er på retur i forhold til DVD.
Ellers vil jeg bare lægge denne uge i Guds hænder, og se om der skulle komme en eller flere ekstraordinære solskinsglimt i en ellers rimelig almindelig uge.

Ingen kommentarer: