tirsdag, februar 19, 2008

Truckerliv

På min rejse rundt på internettet fandt jeg en gammel drengedrøm: At blive lastbilschaufør!
Da jeg var mindre barn end jeg er nu, hørte jeg ikke andet end den danske sanger Mr. President... har stadigvæk de fleste af hans bånd liggende her i præstegården. Så hvis jeg får lov af min kone siger jeg op fra embedet. For jeg har hørt, at man kan få betalt det store kørekort, hvis man er arbejdsløs, og så er det bare at nyde det frie liv på Europas landeveje med sin kaffemaskine og sin guitar ved siden.

Nu skal jeg så lige have overbevist Judith om at det er de bedste fremtidsperspektiver.

Kender du ikke Mr. President??? Så få en præsentation her:

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det er godt at høre at det ikke kun er os chauffør, der vil køre lastbil, at der også er en præst der vil ud og køre lastbil.
Hvis det havde interesse, kan du tilmelde dig på www.truckerliv.dk, og du kan jo bruge et brugernavn som: Truckerpræst
Så kan det jo være at du kan få dit budskab ud til nogle måske gudsforladte Trucker.

Med Truckerlig Hilsen
Henrik Koch-Poulsen
Webmaster
Truckerliv.dk
25342369