tirsdag, juni 06, 2006

Sol, sommer og læsning

Det er simpelthen RIGTIGT lækkert vejr - solen skinner, det blæser ikke og her er varmt. Og hvad gør pastoren? Han sidder og forbereder taler! Og det er ikke engang skrevet som en beklagelse (slet ikke) - jeg nyder virkelig at have lidt tid til fordybelse. Denne gang om Judas-evangeliet - H har givet mig en optagelse af DR2-udsendelsen, som jeg skal se senere i dag. Det glæder jeg mig til, men først vil jeg selv grave lidt frem. Det er dejligt at kunne være nørd - og så få løn for det.
Der har været meget oppe om at præster jo har det så frit... jamen, så må jeg jo hellere gribe lejligheden og så også være fri. Hvis jeg må være så fri (prøv sig den sætning et par gange.... alt efter hvordan man udtalter ordet fri. Prøv hør her: Forskellige måder at sige sætningen på.

Og jeg nyder da det gode vejr - når Judith kommer hjem vil jeg da også gå en bette tur, for så holder jeg fri.

Ingen kommentarer: