onsdag, februar 21, 2007

Vinter i Nordjylland

Så kom den vinteren! Jeg havde faktisk ikke troet det, da de sagde, at vi ville få sne i dag... endda snestorm. Det er jo ikke første gang i år, at de har "lovet" os det, men denne gang kom det altså! Men det har ikke været så voldsomt, at jeg ikke kunne komme rundt i landsskabet - men jeg var nu glad for at der lige havde været en sneplov dér, hvor jeg kørte... for det var nu en lille vej, så modkørende biler hilstes ikke velkommen (men de var heller ikke ude på det tidspunkt, hvor jeg var afsted).

Sjovt... sidder lige og læser DRs hjemmeside, hvor der står, at snevejret ikke har toppet endnu. Grunden til det? Jo, det er, at nu kommer det rigtig til Sjælland!! Så intensiteten af vejret afhænger af hvor man sidder. Her er et hurtigt billede taget med vores webcam.

Ingen kommentarer: