lørdag, juli 25, 2009

koreansk børnekor, der jodler...

Tja... hvad skal jeg sige? :-)

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ord er vel nærmest overflødige... det jeg sår´n lige sidder og funderer over, er, hvad søgte du efter, da du fandt dette klip??:-)

Og så tror jeg måske, at jeg har set dig IRL for første gang - hvis altså du var til gudstjeneste i Hjørring idag..

Mange hilsner

Kim sagde ...

Tja... de ser da rigtig glade ud!!
Jeg har ikke selv fundet klippet, men en ven sendte det til mig via. facebook, hvor jeg skrev, at jeg manglede noget at se i fjernsynet... Og ja, hvad har han søgt efter for at finde det? :-)

Jaså.... jamen jeg havde kone og bettemand med i Hjørring i dag. Hmmm... så du har i hvert fald haft mulighed for at se mig IRL.

Det var ikke dig, jeg kom til at træde i hælene på vej op til alters :-).. nej, pjat!

Anonym sagde ...

Ha, ha, nej det var vist en albue, da du satte dig:-) Ej, spøg til side... men det var faktisk først ved nadveren, jeg så dig - og din kone og en sød lyshåret lille dreng.
Nå jamen, så har jeg da set "giraffen" :-)
Og hvem ved, når nu din kone skal være præst der, så er det måske ikke sidste gang?

Mange hilsner

Kim sagde ...

Tja... det bliver nok ikke så tit, jeg kommer med til Hjørring, da jeg selv arbejder på det tidspunkt, hvor hun er aktiv dér. Men jeg har da placeret et par frisøndage nogle af de søndage.