onsdag, maj 25, 2005

Den "stille" periode

Jeg har i de forgangne dagbog-notater skrevet, at det er en stille tid. Det er måske en sandhed, der har visse modifikationer... der er rigtig meget at lave! Men nu er det sådanne ting, som jeg selv er herre over... eller som jeg selv har valgt skulle ligge nu.
Her i dag har jeg arbejdet meget med hjemmesiden og har i går sammen med to fra menighedsrådet fået gennemtænkt nogle rigtig gode tanker om projekt hjemmeside. Men det er et stort arbejde og det besværliggøres naturligvis ved at det skal drøftes til et menighedsrådsmøde og godkendes. Men sådan er det jo, når det er en offentlig instants, der skal lave noget og som alle gerne vil have lidt at sige til. Mit spinkle håb er, at vi kan få den op at køre til efter sommerferien - straks derefter, så det kan komme i kirkebladet september-oktober. Men det kommer an på hvordan den demokratiske proces er.

I morgen er der skriftemålsgudstjeneste i Horne Kirke, hvor jeg skal prædike og være liturg. Jeg har skrevet en prædiken om Bibelen som kompas, men den ryger altså ikke ud på min hjemmeside, den skal opleves "live".
Ellers god aften...

Ingen kommentarer: