mandag, maj 09, 2005

Fårupsommerland

I går havde vi en rigtig hyggelig dag, hvor vi var i Fårup Sommerland. Det var lidt småkoldt og det haglede også, men det havde den helt klare fordel, at der så ikke var ret mange derude, så der var ikke de lange køer, som man ellers hører om. Jeg tror ikke, at jeg orker at være dernede, hvis der er for mange folk, så man skal stå i kø det meste af tiden.... zzz
Vi købte et årskort, så vi kan komme derned, når vi vil... og så forhåentligt rammet et tidspunkt, hvor der ikke der det store run på forlystelserne. Vi er ikke så imponeret over antallet af forlystelser - der er for lidt i forhold til hvor mange mennesker, der kommer strømmende dertil.
I denne uge skal der laves en masse af de ting, som jeg normalt ikke har tid til pga. det almindelige arbejde. Ja, faktisk er der ikke ret mange aftaler i denne uge, så det bliver godt.
Jeg skal lave en forklaring til et bibelhæfte for børn - det skal nok blive spændende at være med i det. Og i denne uge får jeg besøg af en klasse i skolen, der skal høre om pinsen.... ja, og hvis jeg kan få lavet et program til radioen vil det også være super. Jeg har lidt småidéer, jeg lige skal have arbejdet igennem.
Nå - nu lyder det til at kontoret er blevet gjort i stand, så jeg kan sætte mig ind og komme i gang. Der er blevet smidt rigtig mange planter ud - vores gravermedhjælper havde vist forenet sig med Judith, så der røg 3 af mine yndlingsplanter ud (også min forlovelsesplante, som vi fik af far og mor, da vi blev forlovet). Nå - det var vist allerede døde.
Jeg glæder mig til denne uge...

Ingen kommentarer: