mandag, maj 02, 2005

Mandags-knokkel

Vi fik indrettet vores bederum i går ude i anneksbygningen. Det er dejligt med sådan et stille rum, hvor man kan trække sig tilbage og bede og læse i fred. Jeg håber vi må kunne få det brugt meget.
I dag har budt på første dag efter ferie - det plejer ellers at være den dag, at alle skal ringe og aftale dåb og bryllup - eller andet, men der har kun været 2 telefonopkald, hvilket må siges at være ganske lidt.
Jeg var til præstekonvent hos Hirtshalspræsten - det var hyggeligt at være sammen med andre præster, selv om der ikke var ret mange til stede.
Da jeg kom hjem og havde ordnet forskellige kontorting smuttede vi ud i havecentret Solbakken og købte rigtig mange roser og lidt klatre-blomster. Dem har vi så frem ti nu gået og arbejdet med og fået plantet på terassen. Et hyggeligt arbejde, men hold da op hvor bliver man beskidt og også træt. Her om 15 minutter skal vi have aftensmad og så skal jeg videre til Goofer (vores juniorklub for børn i 4., 5. og 6. klasse). Og så er jeg kommet i bestyrelsen og programudvalget for den lokale kristne radio og vi skal i aften have vores første møde.
Jeg glæder mig lidt til det arbejde og de udfordringer, der er i at lave radio-programmer. Jeg håber det er noget, der kan give et nyt input i hverdagen og arbejdet - for jeg ser det som en del af mit arbejde som sognepræst.
Det bliver nok ret sent inden jeg kommer hjem - men vi får se.

Ingen kommentarer: