torsdag, marts 01, 2007

De kaldte stedet Dybvad

Jeg er kommet hjem og er ved lige at lave de sidste ting efter endnu en af de dage, som egentlig burde have været løgn. I går aftes, da jeg gik i seng, tænkte jeg "bare der snart var gået 24 time, og jeg lå her igen". Det er der nu gået efter en dag med konfirmander, kirkebogsføring, skrivning af begravelsestale, bisættelse i Asdal, skrivning af prædiken til plejehjemsgudstjeneste, plejehjemsgudstjeneste, skrivning af program til missionærkonvent næste lørdag, dåbssamtale, forberede møde til missionsuge, afsted til møde... ja, ude i bilen med en tændt GPS-er. Kom præcis klokken 19.29 sang et par salmer, talte om "Vores kærlighed til Gud", sang et par salmer og drak kaffe, sang endnu et par salmer og holdt aftenandagt og så ellers afsted igen. Jeg må indrømme - jeg aner faktisk ikke hvor jeg var! Jeg satte GPS-en til, og så kørte jeg lidt til højre, lidt til venstre - en del lige ud og så var jer der lige pludselig. Og det samme hjemad bare modsat (dvs. en del lige ud og så lidt til venstre og så lidt til højre og så var jeg hjemme)- men det var da flinke folk, og de kaldte stedet Dybvad.
Nu skal der lige laves lidt kontorarbejde og så kommer Judith vel hjem efter at have set Jeppe på Bjerget på Hjørring Teater... med Ole Thestrup. Spørg om jeg er misundelig.... nej, lad hellere være, jeg kunne jo svare bekræftende. Men det har sikkert været noget af en oplevelse.

Ingen kommentarer: