søndag, juli 22, 2007

Seriøs ferie

Så har jeg seriøs ferie... ja, eller ferien begynder nu, i dag klokken 16.00! Så er der ferie og det gode vejr begynder forhåbenlig. Ikke voldsomt godt, så dem der ikke kan nyde vejret (pga arbejdet) ikke kan lave det de nu skal, men ok-vejr, så vi andre med licens til ferie kan slappe af udenfor uden paraply.

Det er vildt mærkeligt pludselig ikke at skulle lave prædiken til på søndag. Det er virkelig noget, der ligger i baghovedet på en hele tiden - på strandhugst hele tiden. Det jeg ser her, det jeg læser her, det jeg hører her... er det noget, der kan sættes i forbindelse med den tekst, der skal prædikes over på søndag? Det skal jeg lige lægge fra mig - ja, jeg ved faktisk ikke hvad prædiketeksten til på søndag er.

Det står ikke på ferietur til udlandet i år - vi vil se om vi ikke kan holde ferie i eget hjem for en gang skyld. Det er også billigere. Så god ferie!

Ingen kommentarer: