mandag, juli 30, 2007

Simpsons er bedre end Ghandi

Hvis der er en ting, der er sikkert, så er det at jeg skal i biografen, når Simpsons-filmen langt om længe kommer til Danmark. Hvorfor skal det tage så lang tid?????

Jeg synes virkelig det er noget af det sjoveste... elsker Homer Simpsons, som jeg (på en god dag) har mange træk til fælles med.

Og så får den rigtig gode anmeldelser. En af dem slutter sådan:
"Det er i øvrigt ikke kun ved Kasse 1, at Homer slår Harry. Brugerne af imdb.com
(International Movie Database) giver Simpsons the Movie karakteren 8,7 ud af 10
mulige, hvilket anbringer tegnefilmen på en 43. plads over de 250 bedste film
nogensinde. Foran klassikere som 'Den 3. Mand', 'Gandhi' og 'Deer Hunter' (se mere her)".
Selvfølgelig kan man ængsteligt og forarget anvende sine kulturelle himmelvendte øjne og tænke: "Hvad siger det ikke om folks kulturelle niveau, tænk den filmiske Ghandi er slået af Homer.... tsk tsk" (nå ja, "Den 3. mand" er kedelig og kedelig og mærkelig, dog kan jeg godt lide de scener, hvor hovedpersonen skal fortælle om den store amerikanske roman, hihi!). N... hvor kom jeg fra? Nåja, man kan enten tænkt "tsk, tsk tsk" - eller man kan som jeg sige højt: HVORNÅR KOMMER DEN FILM TIL DE DANSKE BIOGRAFER!!!!".

Indtil da, kan vi jo hygge os med lidt stjernestunde:

Ingen kommentarer: