søndag, juli 29, 2007

Væddemål

Det er jo Tour de France tid, men det eneste tidspunkt jeg ser om tour'en er, når der er ballade og det bliver inddraget i selve nyhedsdelen af TV-avisen.
I går bragte de et rygte til torvs, at deltagerne i dag ikke ville køre over målstregen, men stoppe lige foran. Det ville være deres demonstration mod... ja, jeg ved ikke lige hvad de skulle demonstrerer imod, men det kan jo så være de fortæller det, hvis det sker.


Jeg tror dog ikke en meter på det - hvorfor skulle de det? De får jo også problemer med deres hold og ikke mindst med den sponsor, der har betalt i dyre domme for at få deres navn op på skamlen til sidst. Så jeg tror ikke på det. Og vil de overhovedet kunne være helt sikker på at der ikke lige kommer en og smutter over og så vinder hele løbet?


Så her kommer væddemålet. Hvis de gør det - altså stopper foran målstregen og ikke kører over - så kører jeg tværtimod til Skagen på min cykel igen. Så hold øje med Nyhederne i aften!

Ingen kommentarer: