tirsdag, januar 06, 2009

Blæsevejr...

Jeg er netop kommet tilbage fra en rigtig dejlig tur til Tornby Strand, hvor jeg gik en tur med vores hund Magnus. Ikke en sjæl dernede... tror jeg nok, men der var jo rimeligt mørkt, så jeg ved ikke om der var nogle. Men det var en dejlig blæsende tur - vinden bed i kinderne, det var bare så dejligt friskt. Kan virkelig anbefales - og så tænk, at vi har sådan en pragtfuld natur og strand nærmest lige uden for vores hoveddør!! Vi bruger egentlig stranden sjældent om sommeren, men om vinteren er vi tit en tur dernede - og så er der nærmest ingen mennesker, så Magnus kan løbe frit og sponse afsted.
Ville bare lige delagtiggøre jer i en fantastisk oplevelse....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Kim,

wir wollen uns auch den Wind um die Nase wehen lassen und kommen am Freitag für eine Woche nach Hirtshals (Kjul).
Es wäre schön, wenn wir uns treffen könnten.
Wir bringen auch unsere Feuerzangebowle mit. Das ist im Winter besonders gemütlich.
Eckhard