torsdag, januar 29, 2009

Jeg er forelsket...

Jeg er virkelig forelsket - ja, til op over begge ører! Og jeg er forelsket i denne bil - 28000 og den er min, min, min!!
Og den vil gøre det meget lettere at komme rundt i stedet for vores lille Nissan Micra. Den skal naturligvis ikke bruges til daglig kørsel, men til at komme ned til familien og på ferie... ja, vi kan jo faktisk holde ferie i den.
Jeg ved godt, at det ikke bliver til noget - men jeg håber, at det vil blive til noget, og jeg vil gøre hvad jeg kan for at få Judith overtalt. Stod det til mig, så købte jeg den i morgen!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det lyder som en rigtig god idé. Jeg er også imponeret over, at I kan komme afsted med barn og hund og pakkenelliker i den lille bil. Hurra for tagbox, cykelstativ og hvad I ellers har. Men 28.000 - det er da overkommeligt eller hvad?
Skal jeg tale med Judith? ;-)

Kh Tina